Strony

wtorek, 25 kwietnia 2017

replay

hejka motylki!

mam nadzieję, że niektórzy z was mnie jeszcze pamiętają... mój blog został usunięty niecałe pół roku temu i od tamtej pory skończyłam z pro aną. włożyłam wtedy bardzo dużo pracy w bloga, ale niestety nie udało mi się go odzyskać. mam tylko nadzieje, że uda mi się odzyskać moje kruszynki, które pomogą mi powrócić. obecnie mam 160 cm wzrostu,  a na wagę nie jestem w stanie stanąć... wiem, że wynosi ona ponad 50 kg i to mogłoby mi podciąć skrzydła. więcej wyjaśnień w następnym poście. proszę pokażcie, że jesteście, bo teraz was potrzebuję :):


4 komentarze:

  1. Kompletnie nie kojarzę. Ale będę Cię wspierać teraz. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli będę mogła Cię wesprzeć i pomóc, to zrobię z wielką chęcią! Możesz na mnie (i nie tylko!) liczyć :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kotek, jestem tu pierwszy raz :* Czekam na dłuższy post.

    OdpowiedzUsuń